PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk

  • masa pelepasan:2023-08-31 19:54:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:758
  • Penerangan pantas:

    Partille, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaska

Kandungan artikel
perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,PartilleSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

PartilleBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Pengubah kuasa

LezheBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Harga yang adilApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Solusi bunyi pengubah jenis kering


PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,PartillePengubah kotak elektrik, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

NyahkiraPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

PartilleJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

PartilleMaklumat produk lain
  • Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

    Bandar BaotouJembatan boarding tetapApakah ciri-ciri produk

  • San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    San JoseJembatan naik mudahKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • San JosePlatform mengangkat bergerak sendiriKetepatan tinggi

    San JosePlatform mengangkat bergerak sendiriKetepatan tinggi

  • San JoseLift bender tahapTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti berlebihan

    San JoseLift bender tahapTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasiti berlebihan

  • NurabadPengubah kuasa frekuensi berubahAdakah anda tahu berapa bahagian

    NurabadPengubah kuasa frekuensi berubahAdakah anda tahu berapa bahagian

  • IJsselsteinPlatform penangkapan hidraulik profesionalBahan mana yang sangat diperlukan

    IJsselsteinPlatform penangkapan hidraulik profesionalBahan mana yang sangat diperlukan

  • IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

    IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

  • ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

    ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk memberi anda PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk oleh syarikat kami, perkhidmatan PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk. PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PartilleScb13-1250kva dry type transformerKeperluan rancangan kualiti produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!